Sprawy będące w zakresie kompetencji Komendanta CSP załatwiane są w trybie administracyjnym. Obowiązuje pisemna forma załatwiania spraw. Pisma adresowane
do Komendanta są rejestrowane przez Kancelarię Ogólną, a następnie przekazywane
do właściwych komórek organizacyjnych. Poszczególne komórki organizacyjne załatwiają sprawy i przygotowują pisemne odpowiedzi, które są wysyłane przez Kancelarię Ogólną.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
- art. 6 ust.1 lit. b RODO:przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną są państwo lub do podjęciadziałań przed jej zawarciem,
- art. 6 ust.1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na CSP,
- art. 6 ust.1 lit. f RODO: w celu prowadzenia korespondencji, w tym także elektronicznej jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora.Ważne: mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania swoich danych opartych na tej podstawie.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez Centrum Szkolenia Policji
w Legionowie znajdą państwu pod tym adresem: http://www.csp.edu.pl/csp/rodo/4262,RODO.html
W sprawach osobistych oraz skarg i wniosków interesanci są przyjmowani przez Komendant Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w poniedziałek w godzinach 15.00 – 17.00, po uprzednim zgłoszeniu – telefonicznym (na numer telefonu skargowego, tj.47 72 55 222) lub osobistym w sekretariacie Komendanta Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
Postępowania z zakresu skarg i wniosków kierowanych do Komendanta CSP prowadzi Wydział Ochrony Informacji Niejawnych i Kontroli.